Vision og mission

Addere Administrations mission er at være en professionel leverandør af opgaver indenfor bogholderi- og økonomifunktion.

Via kompetent, ansvarlig og troværdig service bidrager Addere Administration til at frigøre virksomheder fra en administrativ byrde samt til at skabe tryghed omkring og overblik over virksomhedens økonomi.

Addere Administrations vision er at være et anerkendt samt det foretrukne valg i Region Sjælland (Køge og omegn), når virksomheder vælger at outsource hele eller dele af deres bogholderi- og økonomifunktion.

Addere Administration vil opnå dette gennem levering af kompetent og faglig høj kvalitet i vores ydelser samt via nærværende, engageret og professionelt samarbejde med vores kunder.

Forudsætningen er en attraktiv, lærende og udviklende arbejdsplads for de medarbejdere, som beskæftiges i afdelingen, og som skal servicere vores kunder.

Vores værdier er:

  • Tryghed
  • Professionalisme
  • Kompetencer/faglighed
  • Engagement
  • Ansvarlighed
  • Fleksibilitet
  • Service
Vi skaber overblik
Vi er jo ikke revisorer, vi er nærmere en slags praktikere, som sørger for, at bunkerne ikke vokser sig for store, og at det er muligt hele tiden at bevare en form for overblik. Så på den måde er vi alligevel en stor del af dagligdagen her i huset og i både opgaver og løsninger tæt forbundet med revisorerne. Samarbejdet går jo også begge veje; der er ingen tvivl om, at der er kunder, som sparer revisionskroner, fordi vores arbejde er udført omhyggeligt, og fordi vi ved, hvordan tingene skal stilles op, så det er nemt at gå til.
Bettina Larsen, Addere Administration